Για να περάσεις όσο το δυνατόν ευκολότερα αυτές τις μέρες…

 

 

 

Ο καύσωνας είναι μια από τις ελάχιστες άσχημες πλευρές του καλοκαιριού. Ωστόσο, αν ακολουθήσεις τα σωστά βήματα στη διατροφή σου θα καταφέρεις να περάσεις πιο αναίμακτα αυτές τις δύσκολες μέρες. Η λάθος διατροφή στον καύσωνα, η ανεπαρκής ενυδάτωση και η επιβάρυνση του οργανισμού σου με συστατικά που προκαλούν κατακράτηση υγρών μπορούν να φανούν ολέθρια σε τέτοιες μέρες και να σε κάνουν κυριολεκτικά να υποφέρεις.

Παρακάτω, θα βρεις τη λίστα με τις τροφές που θα σε βοηθήσουν να περάσεις το κύμα καύσωνα με σχετική ευκολία. Ποιες πρέπει να αποφεύγεις και ποιες όχι;

NAI στα ελαφριά γεύματα όπως οι σαλάτες…

Οι σαλάτες αποτελούν και τις ιδανικότερες επιλογές για τέτοιες μέρες. Είναι ελαφριά γεύματα, που δε θα σε βαρύνουν, ενώ θα σου χαρίσουν την ενυδάτωση που χρειάζεσαι.

ΝΑΙ στα δροσιστικά ροφήματα και το νερό…

Αναμφίβολα, τις μέρες αυτές θα πρέπει να καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες νερού. Για να γίνει πιο εύκολη η κατανάλωση υγρών, εμπλούτισε τις επιλογές σου με κρύο τσάι και χυμούς.

ΝΑΙ στα φρούτα…

Τα φρούτα, όπως και τα λαχανικά, περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού που βοηθούν στην ενυδάτωσή σου. Ειδικότερα τα καλοκαιρινά φρούτα, όπως το καρπούζι και το πεπόνι, περιέχουν πολύ μεγάλες ποσότητες νερού.

ΝΑΙ στα λαχανικά…

Πολλά λαχανικά περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού. Το μαρούλι, το αγγούρι, το σέλινο και τα ραδίκια, για παράδειγμα, περιέχουν πάνω από 95% νερό. Οπότε, η κατανάλωσή τους θα σε βοηθήσει να διατηρηθείς ενυδατωμένη!

Για ολόκληρο το άρθρο εδώ