Πώς θα πέσεις για ύπνο σε χρόνο dt…

 

Ένας καλός ύπνος είναι πολύ σημαντικός. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να προκαλέσει στρες, να οδηγήσει σε απόκτηση επιπλέον βάρους και σε μια γενική κατάπτωση της υγείας σου. Αν για σένα ένας ήσυχος ύπνος αποτελεί κατόρθωμα, αυτές οι 20 συμβουλές μπορούν να το διορθώσουν.

1. Πιες τσάι

Το τσάι με βότανα μπορεί να σε βοηθήσει να χαλαρώσεις πριν τον ύπνο.

2. Διάβασε ένα βιβλίο

Το αγαπημένο σου βιβλίο θα σε βοηθήσει να ξεχαστείς έπειτα από μια έντονη μέρα.

3. Απομάκρυνε το iPad

Το μπλε φως από τις ηλεκτρονικές συσκευές προκαλεί το μυαλό σου να θυμηθεί τι συνέβη μέσα στη μέρα, οπότε κλείσε όλα τα gadgets μισή ώρα πριν πας για ύπνο.

4. Φάε κάτι ελαφρύ

Μέλι, ξηροί καρποί και γαλακτοκομικά, έχουν όλα κάτι κοινό. Περιέχουν συστατικά που επηρεάζουν θετικά τον ύπνο.

5. Τεντώσου

Το stretching ανακουφίζει τα πιασίματα, αλλά επίσης σε ηρεμεί και σε προετοιμάζει για ύπνο.

6. Κάνε διαλογισμό

Όταν καθαρίζεις το μυαλό σου, μπορείς εύκολα να κοιμηθείς.

7. Κρύψε τα φώτα

Ηλεκτρονικές συσκευές, ξυπνητήρια, φώτα από τον δρόμο, όλα αποτρέπουν έναν βαθύ ύπνο. Κάλυψε οτιδήποτε συνεισφέρει στη “μόλυνση” από τα φώτα.

8. Κάνε ένα ζεστό ντους

Ένα ζεστό μπάνιο ή ένα αφρόλουτρο χαλαρώνει τους μύες. Είναι επίσης ιδανικό αν έχεις κρυώσει ή υποφέρεις από αλλεργίες.

9. Γυμνάσου

Ξόδεψε την υπόλοιπη ενέργειά σου στη γυμναστική και θα είσαι έτοιμη να κοιμηθείς μόλις ακουμπήσεις στο μαξιλάρι.

10. Φάε νωρίτερα

Όταν πηγαίνεις για ύπνο με γεμάτο στομάχι μπορεί να νιώσεις δυσφορία. Δοκίμασε ένα νωρίτερο και ελαφρύτερο γεύμα.

11. Ηρέμησε μέσω της μυρωδιάς

Η λεβάντα και το λάδι από τεϊόδεντρο έχουν καταπραϋντική μυρωδιά. Ρίξε μερικές σταγόνες από αυτά τα αιθέρια έλαια στα σεντόνια σου.

12. Διώξε το στρες

Όταν αγχώνεσαι μένεις ξύπνια. Μάθε να αφιερώνεις χρόνο ώστε να αποβάλλεις το στρες και να καθαρίζεις το μυαλό σου και κατά την διάρκεια της ημέρας και πριν κοιμηθείς.

13. Απομάκρυνε το κρασί

Το ποτό πριν τον ύπνο σημαίνει ύπνο χωρίς ξεκούραση.

14. Βρες τη σωστή θερμοκρασία του χώρου

Η καλύτερη θερμοκρασία για έναν σωστό ύπνο είναι από 18 μέχρι 22 βαθμούς Κελσίου.

Για περισσότερα εδώ