Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη μάς αποκαλύπτει τα διατροφικά της μυστικά!

 

Αυτό που με έχει κρατήσει σταθερή στα κιλά μου, είναι η διατροφή.

Και φυσικά αποφάσισα να σας αποκαλύψω όλα τα διατροφικά μυστικά μου:

  1. Τρώω κάθε 3-4 ώρες, δεν αφήνω ποτέ να περάσει περισσότερος χρόνος.
    Πριν το φαγητό πίνω πάντα ένα ποτήρι νερό.
  2. Το βράδυ βάζω στο ψυγείο 2 λίτρα νερό και το αναμιγνύω με ένα αγγούρι ξεφλουδισμένο σε φέτες, ένα κουταλάκι του γλυκού τζιντζερ , ένα λεμόνι κομμένο σε φέτες και 10 φύλλα δυόσμου. Τα αφήνω όλη νύχτα στο ψυγείο, το πρωί τα σουρώνω και πίνω αυτό το νερό όλη την ημέρα.
  3. Τρώω το πρωινό μου μετά από μια ώρα από τη στιγμή που θα σηκωθώ από το κρεβάτι γιατί η διατροφολόγος μου μου έχει πει ότι διαφορετικά θα έχω τυμπανισμούς όλη την ημέρα.
  4. Τα ενδιάμεσα γεύματα από τα 3 κυρίως γεύματα είναι ένα φρούτο με ξηρούς καρπούς, ή γιαούρτι με δημητριακά και ξηρούς καρπούς και φρούτο, ή μπάρα με φρούτο και ξηρούς καρπούς,
  5. Στο βραδινό προσπαθώ να μην φάω υδατάνθρακα (ψωμί, ρύζι, καλαμπόκι, πατάτα, δημητριακά, κινόα, κλπ), ή έστω, θα φάω μικρή ποσότητα.
  6. Σε όλα τα γεύματα προσέχω το συνδυασμό. Δηλαδή θα φάω σαλάτα, πρωτεΐνη και υδατάνθρακα. Δεν θα μπερδέψω όμως τους υδατάνθρακες. Δεν θα φάω δηλαδή ρύζι μαζί με πατάτα ή καλαμπόκι και ψωμί ή μακαρόνι με ρύζι. Τρώω ένα είδος τη φορά.
  7. Δεν πίνω καθόλου αναψυκτικά και αλκοόλ. Το πρώτο από επιλογή, το δεύτερο επειδή δεν μου αρέσει. Μπορεί να πιω σπάνια κρασί.
  8. Πίνω πολύ συχνά πράσινο τσάι.
  9. Αποφεύγω τη ζάχαρη. Δηλαδή πίνω τον καφέ μου σκέτο.
  10. Τον καφέ τον πίνω πάντα μετά το φαγητό. Εάν βάλω γάλα στον καφέ, θα είναι γάλα αμυγδάλου.
  11. Στα κεικ βάζω αλεύρι ολικής ή βρώμης ή φαγόπυρου και ζάχαρη καρύδας ή μέλι.
  12. Τρώω όσο πεινάω. Δεν μετράω ποτέ ποσότητες και θερμίδες.

 

Για ολόκληρο το άρθρο εδώ